Deletedmom_85 aaa cidden aynı şeyleri düşünmüşüz benimde 2sene olacak evleneli fakat eşim korundu bu sebeble daha 6ay olmuştur biz cocuk düşüneli böyle 1senedir istiyorum dememinnsebebi en cok ta pco olması korkuttu beni bi anda ya olmazsa vs stresine girdim bende ilgilensinler diye 1sene dedim devlette hemen hsg istedi ama devlette gün sıra bulamadığım için mecburen özele geçtim cok şükür doktorum cok ilgili alakalı iyiki ona denk gelmişim bugün anestezili bir şekilde işleme alındım doğumhanede yapılıyor işlem birde nasıl stres oldum anlatamam sonea anestezi verilince hiç bişey hatırlamadım zaten çok çok şükür ki temiz cıktı tüplerim açıkmış öyle dedi doktor cd verdi orda görüntülerim var cidden kafam okadar rahatladıki anlatamam bundan sonrası Allaha kalmış diyorum nasip diyorum en azından ben yapmam gerekeni yaptım kendimle ilgili prolaktin değerim de yüksekti ilac kullanıyorum 1aydır dostinex buda etkiliyormuş eğer adet olursam diğer ay onada baktırıcam düştümü diye sanırım rahim filmi cekildim diye 1hafta 10gün kadar ilişki yasakmış artık sonraki günlerde gün aşırı denememizi tavsiye etti doktorum inşallah olumlu olur rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin Aminnnnnnn 💖💖💖💖💖💖hepimize dua ediyorum en içten 🌸💖💗🥰