uraz_ve_annesi- Derinsu2019 bende ölçülere bakıcam eğer küçük gelirse eczaneden alıcam buna karar verdim benimde doğumum ağustos sonu şuan 102 kiloyum bilmiyorum o zamana kaç olurum inşallah çok almam 😑
zepbjk uraz_ve_annesi- Ben 90 kg 1.72 boy doğuma girdim L beden rahat olmuştu ama yine de xl al olur gayet iyi
meltemkumsal16 uraz_ve_annesi- ben şuan 98 kiloyum aldim xl olandan olur bana ben beğendim actim baktim trendyolda açık halinin resimleri var az çok anlaşılır
Acemi92 uraz_ve_annesi- ben 93 le doğum yaptım en büyük beden aldım ama beni sıktı snra normal hasta bezi aldım mavi beyazdı sanırım markası onun bedsbş daha iyii oldu rahat ettim
Hudanurfidan38 Bence lohusa pedi daha mantikli kilotlu olanlar muayenede zor oluyormus ben ebebekten aldım bu hafta indirimdeydi lohusa pedleri
uraz_ve_annesi- Hudanurfidan38 doğumdan sonra da sürekli vajinal muayene oluyor mu ki doğuma kadar açıklık vs bakıyorlar ama
Acemi92 uraz_ve_annesi- illa depend almana gerekde yok öyle ahım şahım bi bez degil başka markada olur internette neden hep onu öneriyolar anlamış değilim
Hudanurfidan38 uraz_ve_annesi- benimde ilk dogumum olucak ama ben ebebekte alisveris yaparken birisine sordum oda bana oyle dedi dikisin icin filan mutlaka oluyor pansuman filan yapiliyor dedi normal dogumdada kesik atiyorlar ya galiba onu kastetti
Dilaraa97 Mesela ben suan 60 kiloyum doguma 2 ay var normal bedenim m ama depend de hangisi daha rahat olur
uraz_ve_annesi- Hudanurfidan38 hıııı olabilir valla benimde ilk doğum işte tecrübesizlik böyle kim ne iyi derse onu alayım diyorum herkesin farklı düşünceleri var toplayıp ona göre karar vericem ☺️
uraz_ve_annesi- Smyye1B eğer tam böyleyse l bile olur ama işte en sağlıklı sabah bi ölçüm yapayım ben 🤭
Zeynepkaman Aslaninannesi01 75 kiloyum 32.haftamdayım bende depend almak istiyorum sizce kaç beden bana olur
Smyye1B uraz_ve_annesi- 95 kiloyum tam 40ta doğursam hadi 3 haftada 5 kilo alsam 100 olsam garanti olsun dedim Xl aldım ben 😂
uraz_ve_annesi- Smyye1B benimde ağustos sonuna geliyor doğum son aylar çok kilo alınıyor diyorlar valla nasıl olurum bilmiyorum 😂
Smyye1B uraz_ve_annesi- Benim kilo alımım durdu gibi bişey toplam 10 kilo aldım ben 😇 yinede kişiye göre değişir tabii siz temmuz ayı içinde alın bence hem bedeninizi öğrenmiş olursunuz daha iyi olur ☺️
uraz_ve_annesi- Smyye1B evet en iyisi öyle yapmak erken doğum riski var diye çantamı hazır edeyim diyordum öyle bir şey olursada en kötü eşim eczaneden falan alır hemen çok zor değil ☺️