uraz_ve_annesi- bende merak ediyorum 118 kiloyum temmuz sonu doğumum, hepsiburada da dependin erkekler için olanı var bana daha büyük geldi ondan bi paket almayı düşünüyorum, baktım olmadı bebeğin bezlerinden iç lastiğini kesip kullanırım ilk doğumumda da öyle yapmıştım