Seymoshh cicekli0 kolay olmasa 4.yü düşünürmüydüm tabiiki bünyeye göre farklılık gösteriyor ama şuan tıp çok gelişti her türlü konforu sunuyorlar ve doğru dr da seçtiysen doğum gerçekten kolay geçiyor
Serap-Yigit Seymoshh 4. Yü yaptığınıza göre çok da kötü değildi 😂sağlıkla kucağınıza alın. Şaka bir yana ben de suni sancıyla doğum yaptım 2. Çocuğa karar vermem 8 senemi aldı az daha beklesem menapoza girecektim 😂
Seymoshh Serap-Yigit kesinlikle🤭😅benim şükür ki doğumlarım kolay oluyor belkide ondan rahatım 4 leyecek kadar🤪
Serap-Yigit Seymoshh bu da çok kolay olsun inşallah. En kolay bu olsun hatta. Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inşallah
Seymoshh Serap-Yigit Amiin Amiin Rabbim bekleyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inş🤲🏻