Benim ilk gebeliğimde fazla yürüdüğüm için 12 bin adıma yakın ertesi sabah suyum gelmişti açılmam 2 cm di açılma ilerlemeyince kendi sancımda olmayınxa suni vermişlerdi ilk üç dört saar öyle adet ağrısı gibi sizi zorlamayan bi ağrı ama sonradan ben çok zorlanmıştım sancıları sıklaştıkça çok ağrı vericiydi kimseyi de korkutmak istemiyorum belki de ben iyi karşılamayamadım sancıları herkesin doğumu bünyesi ağrı eşiği farklıdır ama çevremde duyduğu. Kendi sancınla doğurursan daha rahat doğurduğun