Edakeskin1 Pelinakcn çok teşekkür ederim canım 🙏🥰bende şişlik olunca ayaklarımı direk yukarı uzatıyorum
Deletedmom_110 Edakeskin1 bende o haftalarda başlamıştı ne yaptıysam geçmedi hatta bende post açmıştım bunun için şu an 33 teyim hep şiş yani ortapedik terlik aldım en azından ağrıyı hissetmiyorum