Edakeskin1 bende aynı haftalarda aynı durumu yaşadım terlik bile giydiğimde acıyordu ayaklarım, kan tahlili yapıldı bişey çıkmadı yukarı kaldırınca ayaklarımı şişlik iniyordu. Protein ağırlıklı beslen dedi doktorum, şimdi hem hava sıcak belki birde fark etmeden kaçırıyoruz bişeyleri yemekte o yüzden oluyormuş. 5-6 gün sonra geçti kendi kendine bende, sürekli aynı pozisyonda durması da şişmeye neden oluyor