Tgcehalil sakın onların lafını takma olmayınca olmuyor bazı şeyleri zorlamak iyi olmuyor maglesef bende 3 yıldır evliyim hiç gebelik olmadı bende nasip olmadı doktora da gidildi sorun yok diyorum bazen etrafımda olanları gördükçe ya düşük olsa ya ölü doğsa Allah korusun ne zaman hayırlısıysa o zaman olsun önemli olan sağlıkla gelmesi çok yorucu biliyorum ama kafaya taktikca hiç olmuyor kendimden de biliyorum bu aralar akışına bıraktım herşeyi verecek olan Allah alacak olanda en hayırlısını işte canım vakti zamanı değilse Allah’ın bir bildiği vardır tabi kontrollerini yaptır uğraş ama bir süre sonra psikolojik olarak gebelik olsa da vucud kabul etmiyor kimseye aldanma kilo ile alakalı olsa kuzenim 90 ile hamile kaldı düşün şimdi gün sayiyo doğuma bazı şeyler zorlamayla olmuyor maglesef hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun yüreğini ferah tut kocana da kaynanada sakın ezdirme kendini çocuk olmayınca tel senin tarafına yuklenemezler o kaynanada düşünmüyor mu belki oğlumdan olmuyor diye insan psikolojisi bozmaktan başka bişey değil bu