Damla34567 @Smyye1B Ay ben 40+2 deydim dedim sanırım doğmayacam 😂gece 23.30 da nişanım geldi 23.45 de suyum geldi duş alıp hastaneye gittim
Ebrrlyla Smyye1B keşke isytemeyle olsaydı benm kızım 42 haftalıkken geldi geçe 3te nişanım geldi 12 saat sonra suni sancıyla kızım geldi
Smyye1B Nur123aa Ay bilmiyorum gelmesi lazım diyorlar. Aman şu çevre baskısı yok mu işte darlıyorlar 😂
Smyye1B Htcerdogn Bana çok hızlı geçti şimdiye kadar ya bilmiyorum zaten anlamadım nası hamile kaldım nasıl doğuma kadar geldik 🤭
Nur123aa Smyye1B bana da erken diyorlar ama çevre baskısına gelme onlar hep söyler 😄 hafta olarak da bana erken geliyor şöyle bı 38 olalım önümüze bakalım 😄😄
Gozi kahvesever__ Bende 3 gün önce 37+3 te doğum yaptım nişanım geldi ertesi gün doğum yaptım. Nasıl sağlıklı mı yavrunuz kaç kilo doğdu benim ki 2530 gram birazcık kücük 🙁
ozlem5757_ Bnm nişan 15 gün önce geldi ama ne gelen var ne giden 39dayım kişiden kişye değişiyr hrlde