Kizlar merhaba ben gecen ay kimyasal gebelik yaşadım ve bu ay tekrar hamile olduğumu gördüm testte baya bellliydi cif cizgi oldugu bugun kahverengi akinti oldu birde bel agrim cok fazla doktora gittim kanda bakildi beta hcg 90 cikti kimyasal gebelikdeki başlayan kanamayla uzerinden 37 gun gecti sizce 90 normalmidir