Merhaba bende 6 haftalık hamileyim bebegi gördük 5.4 mm. ama kalp atışı henuz yok doktor dusuk olabileceğini söyledi ama ben 1 hafta daha bekliyorum kanamam vs hiç birsey yok. Haftaya tekrar gidecegim dua edin insallah kalp atısını sağlıkla duyabilelim sizlerinde insallah saglıkla gecsin hamileliginiz