Sevvgiii Bende bugün 5. Gün embriyo transferi yaptırdım. İlk tüp bebek deneyimim. Allah benim gibi bekleyen herkesin yüzünü güldürsün inşallah. Hayırlı sonuçlar alalım hepimiz 🤲🏻
TazeAnne06 minnosbirkiz ara ara kasık batmalarım olmuştu aşırı göğüs hassasiyetim oldu dokunsam ağlıcak gibi. Ayaklarımı hiç ısıtamamıştım bi de
minnosbirkiz Hmz12345 bende gece 5te merakımdan şu kaset testlerden yaptım 9.günüm bugün hiç bişey çıkmadı 😕
minnosbirkiz Sehrbnon12 Anladım kuzum bende sabırla 12.günü bekleyecem sanırım 😇 gece merakımdan şu kaset testlerden yaptım hiç bişey çıkmadı
Sehrbnon12 minnosbirkiz kaset cıkmaz canım bende yapmıştım ondan cıkmadı erken gebelik testi yaptım direk cıktı
minnosbirkiz Sehrbnon12 ayy elimde o var diye onunla yaptım kuzum, pazartesi sabahı kan vermeye gitmeden erken gebelik testi yaparım inşallah şok olmamak için 🫣
Sehrbnon12 minnosbirkiz evet canım kaset test adetten sonrasını genelde cıkardıgı için erken gebelik testi daha net
minnosbirkiz Bonjuk yok canım henüz belli değil pazartesi günü kan testi günüm hakkımızda hayırlısı olsun inşallah çok korkuyorum 😔
DenzRya minnosbirkiz canm inşallah hamilesindir. Ben de Çarşamba günü transfer olucam Allah’ın izniyle. Şimdiden stres yapmaya başladım çok emek veriyoruz inşallah pozitif sonuç aliriz