Mrsn-mrsn ama gebelik belirtisiyle regl belirtisi o kadar benzer ki, önce ki hamileliğimde regl ağrısından öldüm sadece sancısını çektim gelen giden olmamıştı, o yüzden moralini sırf bu yüzden bozma, bende ne tutunma belirtisi var, ne regl belirtisi var, dümdüzüm ağrım sızım hiç bişeyim yok, içim sanki bomboş 🤷🏼♀️