Suliya hamşleliğin başında doğum paketi almıştık. Hem artma ihtimaline karşı, hem de bir çok testi ve muayeneleri kapsıyor diye bayağı avantajlı oluyordu. O zaman doğum 4.600 dü, şu an muhtemelen artmıştır. Çok yüksek fiyatlar gerçekten Allah yardımcımız olsun 😔