Hazalaskin Aleynayim sancım 2 haftadır hep var ama nst de çıkmadı sancı geçen hafta yarın bakalım çıkacak Mı sancı çıkmayınca doktorum açılmama bakmadı o yüzden bilmiyorum 🤷🏻♀️
gulselican Aleynayim 39+6 sancı resmen öpüp geçiyor bi vurmadı gitti. ilk gebelik erkek bebek uyuşuk çıktı bizimki de yarın ya tamam ya devam dicez suni sancıyı verseler elime içerim yeter ki ameliyata döndürmesin beni 😊
goldumsu Aleynayim aynı durum vaziyetteyiz sancı bile gelmiyor o bana ben ona küstüm sjjsjsjsjdk gelmeyecek heralde
Aleynayim goldumsu Bu gidişle sezeryanla zorla alacaklar bebeğimi yerinden. geleceği yok beyefendinin…😄