Kızlar bu haftasonu yazlığa gidiyoruz izmir/dikiliye denize girmeyi düşünüyorum deniz bizim orda son derece temiz mavi bayraklı :) hamile mayosu aldım kendime böyle mini elbise gibi tarzı siyah… şimdi internette okudum bikiniyi daha çok öneriyorlar ama ben biraz kiloda aldım basen bacak kalınlaştı ee göbek malum rahat edemem bikiniyle kesinlikle… mecburen mayo giyicem sizce sıkıntı olurmu o sıcakta zaten hemen kurumazmı ben normaldedr mayo giyerdim bikini yerine hepte kurudu hiç bi sorun yaşamadım bygüne kadar ne enfeksiyon nede başka bir şey.. mayoyu anında değiştirmem mi gerekir güneşle sıcakla beraber kurusa olmaz mı sizce? Fazlaca takıntılıyım bu tip şeyleree 🙈🙈