Cileklerce korkmayin 39+1 de oglumu normal dogurdum kilosu 3750idi. Simdi 3. Bebegime hamileyim bence surecin keyfini cikarin. Ne olacagini Allah bilir.🙏😊 Ve kesinlikle ebe ve doktorunuzu dinleyin ve size bir tavsiye. Doktorun ikin dedigi anda bagirmakla nefesinizi ve gucunuzu harcamayin bebeginize doktorunuza ve ikin dedigde bagirmek yerine ikinmaya odaklanin. O zaman hersey cok daha kolay olacak😊