Cileklerce Merhaba, ilk oğlumda o kilolarda 40+0 da suyum gelerek gittim doğum yaptım, normal doğum oldu ancak 1 gün hastanede sancı çektim, korkmayın 1 gün içinde hepsi gececek. İnanın bn doğumu zorsumuyorum şu hamilelik süreci 9 ay o zor geliyor .. Doğumdan sonra da bir şekilde kendinize iyi bakarak toplarsiniz , bedeninizde bebek olmadığı için rahat hareket edersiniz ,
Hayırlı sağlıklı bir doğum süreciniz geçsin inşallah, Pozitif olun Pozitif kalın ki bu bebeğe de geçsin 😊
Şu dünyada yaşanılacak en muazzam duyguya da hazır olun 😍 Hiç birşey o doğurduğunuz bebek kadar değerli özel olmicak 😊