Aynı postu bende açtım geçen hafta ayrıntılı ultrasonum vardı doktor aşağıda dedi çıkadabilir çıkmazsa sezeryan dedi 22 haftalığız şuan inşaallah çıkar yukarı. Ve benim kasık ağrım oluyor sizlerinde oluyor mu yani aşağı tarafta değişik bi acı hissi var ayakta kaldığımda yürüdüğümde zorlanıyorum