Hamilelikte en çok zorlandığım şey bu oldu ya. Benim 8. Hafta gibi başladı geceleri ve sabahları ne burnumdan nefes alabiliyordum ne de verebiliyordum. Susam yağı, Tuzlu su, karbonat, mentollü deniz suyu spreyi hiç biri işe yaramadı. 18. Haftada muayene gittim ve doktora artık dayanamadığım söyledim. Normal burun spreyi verdi (otrivine mentol). Allahım dedim dünya varmış. 5 gün sabah ve akşam 1er fıs kullandım. Sonra birkaç gün kadar ara verdim baktım olmuyor geri başladım. 3-4 gün daha kullandım ve çok şükür sonunda kurtuldum. Şimdi 23. Haftadayız ve birkaç haftadır sadece haftada 1 felan tıkanma oluyor çok şükür. Ya ilaçtan düzeldim ya da düzelme zamanım gelmişti bilmiyorum ama 10 hafta boyunca her gün yaşamış biri olarak yaşayanlara bol bol sabır diliyorum. Ağrılar kramplar şu bu hiçbir şey bu kadar zorlamamıştı beni vallahi.