Kızlar merhaba 14+3 haftalık hamileyim 2. Trimister ’de burunda tıkanıklık oluyormuş burun kanalları sisiyormus sanırım bu programda okudum bunu. Bende de 3 gündür var hep tıkalı hissediyorum gece de burnumdan nefes alamıyorum artık rahatsız etmeye başladı resmen geceleri ağzımdan nefes alıyorum buda boğaz kurulugu yapıyor ☹️sizde de oldu mu ve nezaman gecti yardımcı olur musunuz?🌸