Liyasmum Ayy ben dee aynıı 🤭
Liyasmum 2.de doğdu bile😀😀😀
Serapcemre ay doğmuş bide 😂😂😂 git burdan sinirimi bozdun iyice 🙈🙈🙈😂
Liyasmum hahaha evt vallaha ıkısı bir büyüsün dedik
Serapcemre en iyisini yapmışsınız , aralarında çok fazla yaş farkının olmaması en iyisi
Liyasmum evt 🤣toplu ölürüm sonra dirilirim dedm benmkıler cok fena
Liyasmum Amin canm benim