Liyasmum Kızlar 37+3 üz , rahimde yumuşama ,1cm açıklık var , bebeğin kafasıda iyice kanala girmiş , benim gibi olan var mı ? Ya da böyle olup doğumu ne zaman yaptınız merak ettim 😁
Tssemanur Liyasmum bende de yumusama vardi en son gittiğimde 36 haftaliktim. Simdi 37+4uz. Ben de merak ediyorum belkide acilmam olmuştur.
GamzeGuzeller Liyasmum merhabaa, doğum yaptınız mı acaba bizde 38+2 durum aynı şekilde şuann dün çatı muayenesinde bir parmak açılma ve yumuşama olduğunu söyledi de
GamzeGuzeller Liyasmum hadii ya sağlıcakla alalım kucağımıza ama çok da bekletmeseler keşkeee 😂 squat hurma yapmadığım kalmadı valla
Nus_12 Liyasmum 37 +3 normal demi doğum için bende bilmiyorum 😂yani sorun olmaz degilmi doğumda inşallah
SmrBkrci Liyasmum yumuşama değilde incelme oldumu dogum bkaç saat içinde başlar kızlar yumuşamayı ilk defa duydum
Serapcemre Liyasmum acıklık yoktu lakin yumuşama vardı bebek kanaldaydı 40+1de kendi isteğimle dogumu başlattırdım gittiğimde 2cm scıklık vardı gelmeyedeblr 🤣 yeri rahatsa
Liyasmum Serapcemre ay allahım ben diyorum 1. Yi nasıl çıkarıcam , 2. Yi bekliyormuş 🤣🤣 allah bağışlasın 🙏🙏🥰