Merhaba.
24 Mayıs da beta 82 ile hamile olduğumu öğrendim ondan sonraki günlerde 2 günde 1 kan verdim değerlerim 82,143,229,286 ve dün 398 bana dış gebelik ihtimalin var kürtaj olmam gerektiği söylendi iki doktorla görüştüm yarın tekrar kan vericem ona göre karar verilecek. Benim ilk gebeliğim ve kürtaj olmak istemiyorum böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Kendi kendiliğinden düşsün istiyorum kasıklarım karnım ağırıyor ama lekelenmem bile yok kendiliğinden düşer mi? Beklemelimiyim? Yoksa kürtaj mı oluyum? Çok kafam karışık lütfen yaşayan birileri yardımcı olabilir mi