atlasannesiiii tarcinnnn iyi bari en azından vicdanım rahatladı kilo ile bağı olsa üzülürdüm bende çok aldım çünkü
tarcinnnn atlasannesiiii tamamen ciltle alakalı. Ailende çatlak olan varsa sende de oluyor ne yazık ki. Benim ablamda da annemde de aynı tip çatlak var. Ben günde 2 kere kremledim. Günde en az 4 litre su içtim. Ama oldu. Boşver bebişlerimiz sağlıklı olsun da ☺️
Armin-Guney Ben hiç çatlamadim, günde 5 kere krem yağ sürdüm .doğurduktan sonrada bir süre devam ettim
atlasannesiiii Armin-Guney benim günde 5 kere sürecek vaktim yokk vallahi 🥺 ama sizin adınıza sevindim ya ne güzel ben çatlasam da biooil e devam edicem doğumdan sonrada hemen bırakmak iyi olmuyormuş
Nurrab atlasannesiiii en iyisi bebe yağı,badem ve ceviz yağı gece uyurken sürüyorum bende 28haftalığim henüz bi çatlak oluşmadı şükürler olsun 🤰