Buseumaylina ya insan bi yandan seviniyor erkenden kavuşuxam diye bi yandada üzülüyor henüz erkn diye😓 Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah🙏🏻 Sağ salim beneklerimizle kavuşmak nasip olur umarım🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Benimde yarın kontrolüm var tam 35 haftalık olduk bu gece bakalım bana ne dicekler🥹