Asibel NOG_06 şimdi okudum inşallah biraz daha bekler. Benimde açılmam yoktu düzenli sancılarım vardı ama hiçbir şey hissetmiyordum karnımdaki sertlik hariç ki o da 26haftadan beri olduğu için alışmıştım. Bakalım ne zaman doğurucaz
Renginveannesi_ Asibel canım salı günü normal kontrolümde gebelik şekerim olduğu için doktor bı nst bakalım dedi bide perinatoloji de sıkı takip etsin dedi 33 haftamdayim ilk başta sancı çıktı doktor hemen bı serum yaptır dedi 2. Nst iyiydi hamd olsun dün yine nst yaptık o da iyiydi haftaya yine çağırdılar böyle uzanıp kalkınca toplanma sertlik ve ağrı hissediyorum ama sancı nasıl bir şey bilmiyorum 🤲🏻😵 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız Allah’ın izniyle
Asibel Renginveannesi_ o toplanma olduğunda nst de sancı çıkıyordu bende demek ki sancı o demek bende cihaza dikkatli bakınca fark ettim. En azından 36yı görmek istiyorum inşallah sağlıklı güzel doğumlar nasip olur 🌸🫠
Asibel Elfgkhn507 ya evet zorla yatırmak istiyorlar 32+5ti dedim herhalde doğurcam o gece eve geldim hiçbir şeyim yok takmıyorum artık. Magnezyum ve maden suyu bende içiyorum psikolojik olarak iyi geliyor bence de 😂 bende bi yandan da 38i geçmesin istiyorum tayin çıktı hepsi birbirine girdi. Sizin 37de kaç kilo doğdu küveze girmedi değil mi
Elfgkhn507 Asibel 2625 gram doğdu ama bende gebelik şekeri çıktığı için diyet yapıyodum ve hem ben hem eşim zayıfız o yüzden bizimki minik doğdu. Ama çok şükür küvöze falan girmedi gayet iyiydi😊 Aynen yatırınca o günlük sancılarım düşüyordu sonra yine aynı ,ben de yatmadım o yüzden iyiki de yatmamışım diyorum şu an 😂
Ergingul_ Asibel bebek toplanınca kasığınızda regli sancısı gibi ağrı oluyor muydu bende şuan o durumdayım da bebek toplanıyor ardına bir sancı oluyor doktora gitmedim daha merak içindeyim bu aralar
Asibel Ergingul_ ben normalde regl sancısını en dibine kadar yaşayan biriyim çok kötü olurum cenin pozisyonunda 1.5 saat durduğumu bilirim. Yani bebek sertleştiğinde hiçbir şey olmuyor bende tık yok elimle dokunmasam sertliği de pek anlamıyorum ama buradan okuduklarım kadarıyla genelde regl sancısı hibi oluyormuş. Doktor bana doğumun kolay olur bu sancıları hissetmiyorsan dedi inşallah öyle olur 🙏
Asibel Elfgkhn507 maşallah benim için kilo hiç önemli değil doğduktan sonra bir şekilde çok hızlı büyüyorlar kardeşim 1600 doğum yapmıştı maşallah şu an çok iyi. Sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah 💐
Galadriell Asibel Bende sancı çıkmıştı aynı şekilde ama düzensiz dedi doktor, bende hissetmiyordum sadece arada bebeğin kasılmasını hissediyordum o da normal dedi. Şu an 36+4 olduk, NST de sancılarım bu hafta artmış ama o da normal dedi doğum yaklaştığı için.
Elfgkhn507 Asibel Kesinlikle öyle sağlıklı olsun gerisi mühim değil 🥰İnşallah sağ salim alırsınız kucağınıza ,hayırlısıyla büyütmek nasip olur 🙏