Buseyllzr maşallah size az kalmış doğumunuza benide etiketleyin nasıl bi deneyim yaşıcaz çok merak ediyorum şehir hastanesinde. Sizin normal mi olacak. Benim ilk gebeliğim lokman hekim akayda sezeryan yapmıştım ikizleri şimdi ise yüksek ihtimal sezeryan olacak şehir hastanesine devam ediyorum . Sağlıcakla kavuşun inşallah bebişinize🤲🏻😊