Hznpla canim necati beye , burak elmas , Ayşegül cinkayaya, bunlara birer defa gittim . Ayşegül cinkaya haric digerlerinden memnun kaldim . Ayseguldede stajyer ilgilenmisti o yuzden memnun kalmadim kendisi olsaydi belki kalırdım. Bu kontrolumdede yeliz hanima aldim cok iyi diyorlar bakalım nasip . Zaten bir ayi gecik anca gidiyoruz kontrollere 🤗