Motherbabys Proluton iğne bende kullanıyorum yağlı içerik olduğu için ağrı yapıyor 15+ 3 günlük olduk sanırım 20 haftaya kadar devam umarım yani🤦♀️
Havvabuse Deletedmom83940 bende vuruluyom 3 güne bir bende ağrı sertlik vs olmadı şükür son 3 adet kaldı bitiyo inşallah 🤲🤲
Berenibeklerken Deletedmom83940 28 haftadır vuruluyorum canım çok iyi biliyorum acısını maalesef bana sadece pamukla kolanya iyi geliyo ama acıtmasına bakma bastıra bastıra ovala anca öyle geçiyo ağrısı.
3babymom Deletedmom83940 haklısınız çok iyi anlıyorum yağlı bir iğne olduğu için sanki orda apse yapiyor benim de çok acımıştı günlerce ama mecbur napalim hiç degilse iyi bir ilac bebeği korudu şuan 23 hafta olduk sıkıntı yok şukur 🌸 inşallah siz de atlatirsiniz
Rozmari Deletedmom83940 ben de bugün ilk defa vurundum sabah hala acısı geçmedi üstüne oturamıyorum pazar günü tekrar olacağım