Deletedmom83940 9+3 haftalığım dün kahverengi lekelenmem oldu doktorum sorun görmedi ama tedbir amaçlı proluton iğne yazdı acilde onu yaptırdım şimdi iğne yapılan yer taş gibi ve çok ağrıyor yaptıranlar sizde yaşadınız mı aynı şeyi nasıl geçirdiniz ağrısını
Berenibeklerken Deletedmom83940 pamuğa kolanya sürüp ovala canım yağlı bi ilaç o yüzden çok ağrıtıyor normal ama dağıtman lazım ilacı pamukla ağrısı geçer o zaman.
Nur79 Deletedmom83940 canım bende oldum progestan iğne 1 hafta oldum, kalçalarım çürüdü resmen çok acı ağrı yaptı kolonya ile masaj yap biraz hafifletiyor zaten başka çareside yok
Sevdapl Deletedmom83940 üç gün önce vuruldum hâlâ ağrıyor iğne yeri. İğneyi vururken hiç hissetmedim ama sonra yanmaya başladı.
Gizemmm_34 Canim cok gecmis olsun 6 ay vuruldum prgosestan igneyle birlikde prutonu .. hemsiyere yavas vurmasini soyle eve gelincede kolanyayla ovala o bolgeyi yoksa oturup kalkeeken cok zorluyor 😬
Deletedmom83940 Gizemmm_34 ay valla sağ tarafıma yatmaktan uyuştu resmen sola yatamıyorum iğne yeri acıyor 😂
3babymom Deletedmom83940 bende vuruldum 8/9 haftada düşük tehlikesi vardi Dr iğne verdi ki bebeği korusun diye lekelenme kanama şikayeti ile gitmiştim çok şükür iyi geldi ama dediğiniz gibi yağlı bir iğne olduğu için iğne yerim 10 gün ağrıdı kolonya ile ovaladim
Berenibeklerken Deletedmom83940 28 haftadır vuruluyorum canım çok iyi biliyorum acısını maalesef bana sadece pamukla kolanya iyi geliyo ama acıtmasına bakma bastıra bastıra ovala anca öyle geçiyo ağrısı.
3babymom Deletedmom83940 haklısınız çok iyi anlıyorum yağlı bir iğne olduğu için sanki orda apse yapiyor benim de çok acımıştı günlerce ama mecbur napalim hiç degilse iyi bir ilac bebeği korudu şuan 23 hafta olduk sıkıntı yok şukur 🌸 inşallah siz de atlatirsiniz
mavininhertonuu Hemşire de çok çok önemli bende acilde yaptırmıştım hiçbirşey söylemedim ama yavaş yavaş yaptı sağolsun kalkınca ağrı oldu 15 20 dk sonra geçti
Deletedmom83940 mavininhertonuu bende genelde iğneden sonra hep bi ağrı oluyor normalde kaba ete iğne yapılmaması lazım ama nedense hep kaba ete yapıyorlar bi gün felç kalıcam diye korkuyorum
Momy_eyyuptalha Deletedmom83940 havlu ısıtıp sürekli üstüne koyabilirsiniz ben 13 haftadır kullanıyorum o iğneyi hep taş gibi oldu sert insan oturamiyor üstüne uzanamiyor geçmiş olsun inşallah ❤️
Pijamaskeliler Deletedmom83940 evet yağlı bir iğne olduğu için öyle ben 3 günde bir yazdı bana daha önce kayıplarım var die bu doktorum 6 tane şey kullandrio bu iğneye var sağlı sollu kalçam fena yavaş yavaşta yapsalar gene acıyor
BMelek Deletedmom83940 yagli bir igne 4 ay boyunca her hafta oldum malesef cok yakiyor ve aciyor hic birsey etki etmedi bana en son haftalar agliyordum artik yapan hemsireler biliyordur ama doktorum bana ustune basa basa biraz yukari yapiliyor asagiya yapilmasin dedi yukari yapilinca biraz agrisi az oluyor