8+3üz biz de sata göre ultrasona göre 7+4 bu geride olma olayını yaşayan oldu mu? Sonradan yakalıyor mu ya da bebek gelişiminde bir sorun olur mu ilerde ona çok korkuyorum allah korusun 😭 belirti olarak da sadece akşam yemeği yemeden önce hafif bulantı ve halsizlik oluyor yemeği yiyince geçiyor açlıktan oluyo sanırım ama gün içinde de eskiki enerjim yok hiç bişey yapasım gelmiyo hep yatasım geliyo devriliveriyorum ben de 😂😂