biokadin 10 haftalık olduk ikinci gebeliğim mide bulantısı için prilam kullanıyorum onu kullanmadığım gün ayağa kalkamıyorum mide bulantısından bu ilaç çok iyi geldi en azından biraz olsun iştahım oluyor canımın istediği şeyleri yiyebiliyorum. Şimdiden karnım çıkmış gibi görünüyor çok fazla gaz birikmesi ödem oluyor ilk gebeliğimde de ilk aylar böyle şişkin hissediyordum sanırım normal