220821 yine bir devlet ,doktor,ve ebesi yüzünden normal doğumdan sogutuyorlar ve zorlastiriyorlar resmen iyiki devlete gitmiyorum gitmeyide düşünmüyorum Allah düşürmesin devlet hastanelerine tabi ki hepsi için söylemiyorum bana iyisi , anlayışlısi denk hiç gelmedi o yüzden 3.gebeligim hala özele gidiyorum burnum kanasada özele gidiyorum böyleleri yüzünden neyse
Allah kavuşturmuş sizi sagsalim Allah anneli babalı büyütsün inşallah 🌹🙏