summer8 Ben de ilaç kullanıyorum hasimatoyum 46 yı gördüm düşürdükten sonra çocuk düşünmeye başladık ha hamile miyim hayır :) stresli dönemlerimde yükseliyo. Beslenmene strese dikkat et spor yap. Dere otu ye gluten fazla tüketme
Ruveyda_baskapan hilalmami birde sana benden büyük tavsiye dereotu ye yoğurda koy ye yada öyle al eline ye ilaçtan daha etkili
Denzs limoncicegimFO benim de 3.79 Bugün ilk kez muayene ye gittim kadın doğuma, 2.5 altına düşmesi lazım dedi ilaç verecekmiş ama şuan keseyi görmediği için vermedi az evvelde ilk üç ayın çok önemli olduğunu öğrendim çocuğun beyin gelişimi için tedirgin oldum ilaç kullanmakta geç kalacağım için 🥺
limoncicegimFO Denzs ben hamile olduğumu öğrendiğim de 5 haftalık felan Di canm direk ilaca başladık doktora bişey olur mu dedim doğuma kadar düzenli kullan bişey olmaz dedi stres yapma