limoncicegimFO benim de 3.79
Bugün ilk kez muayene ye gittim kadın doğuma, 2.5 altına düşmesi lazım dedi ilaç verecekmiş ama şuan keseyi görmediği için vermedi az evvelde ilk üç ayın çok önemli olduğunu öğrendim çocuğun beyin gelişimi için tedirgin oldum ilaç kullanmakta geç kalacağım için 🥺