HanifeAhmet Sibbeell o yüzden alttan baktı keseyi görmek için demekki endişe etmeyin 🙂❤️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ays_cskn ANK__ duyarsınız muhtemelen bende 7 haftalikken gitmistim dinletmediler ama gorulmustu kalp atisi
Merve201119 Sibbeell kalp atislari alttan bakılınca daha erken haftada duyuluyor ben cunki rahime daha yakın yerden bakildigi için net görünüyor ve duyuluyor ben ilk 5 hafta 6 gunlukken acile gitmistim orda duymustuk 7 ci haftads karindan duyulmustu
Sibbeell Merve201119 benimde şuan 5+6 yım dün keseyi gördüm kalp 15 inde ozamana kadar 7 hafta oluyor galiba inşallah duyarım ya 🖤