aydagulhaliloglu ANK__ Ben ilk gittğimde 5 haftalıktı birşey duyamamıştık. Sonra 8′de minik bir titreşim gibi duyuluyodu. En net böyle pat pat 11′de duyduk🤗
aydagulhaliloglu Sibbeell Hamile kaldığınız andan itibaren hep üstten karından diyebilirim. Alt sakıncalı hale geliyor artık😅 Ama bazen alttan bakmaları gereken durumlarda olabiliyormuş ama annenin rızası olmadan asla bakamıyorlar haberinizde olsun
Merve201119 Sibbeell kalp atislari alttan bakılınca daha erken haftada duyuluyor ben cunki rahime daha yakın yerden bakildigi için net görünüyor ve duyuluyor ben ilk 5 hafta 6 gunlukken acile gitmistim orda duymustuk 7 ci haftads karindan duyulmustu
Sibbeell aydagulhaliloglu ben kese gördüm bugün şükür tüp bebekle hamileyim doktorum alttan baktı bende bşy demedim koskoca doçent ne blym kendi doktorum bide o iyisini bilir falan dedim 15 inde kalp için gideceğim ozaman sizce karnımdan bakın vs demeli miyim
Heyla aydagulhaliloglu alttan muayenenin herhangi bir zararı yoktur düşük tehlikesi kanama vs falan da yapmiyor
HanifeAhmet Sibbeell genelde kese ultrasonda görünmeyecek durumdaysa bu yola başvuruyor doktorlar daha yeni mi hamilesiniz o yüzden alttan bakmış olabilir
HanifeAhmet ANK__ duyarsınız kesinlikle bence doktora göre de değişiyor aslında bu biraz inşallah duyarsınız ❤️😇
HanifeAhmet Sibbeell o yüzden alttan baktı keseyi görmek için demekki endişe etmeyin 🙂❤️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏