Peye babysare boynumun her yerinde var ve kahverengi hamilelikten önce hiç yoktu sebebini anlamadım fakat doktor hamilelikten olmaz dedi
babysare Peye ama hepimizde böyle çıkması tesadüf olamaz bence. İnternette de hormonların etkisiyle olabilir diyo
Brnaebu Peye bence de hamilelikten ya normalde hiç yoktu bende de ilk hamileliginde çıktı sonra doğumdan bı sure sonra geçti.simdi gene çıktı 2.ye hamileyim
Xxxelifxxx Peye benim doktorum da hamilelikte hormon dengen bozulduğu için oluyor dedi. Bir tanesi çok büyüktü dün kendiliğinden düştü 38. Haftadayım. Diğer daha küçük olanlar duruyor inşallah düşer onlar da
Brnaebu babysare kuzum benimde var ilk hamileliğimde de çıkmıştı sonra bir sabah uyandım yoklardi şaşırmıştım.suan 2.ye hamileyim yine çıktılar😁umarım bunlarda seninkiler de gecer
SevcanBal babysare ayy bende de arttı 😩 hormonlardan diye düşündüm başkalarında da çıktığını düşünmedim hiç 😩😬