babysare 35 haftalık oldum bi anda boynumda minik minik et benler çıktı. Başına gelen oldu mu doğum sonrası kaybolur mu ki 🤔
girl_boy_annesi babysare benim koltuk altım da çıkmıştı kızım da ve düşmedi şimdi yine hamileyim karnım ve göğsüm de nokta nokta kahve rengi oldu inşallah onlar gider
ikramomm babysare benim göğüs altımda göğüsümde çıktı göğüsümdeki kendisi geçti ama altındaki duruyor doğumdan sonra geçer herhalde
FHKK babysare yaa bende de var onun oje gibi ilacı var hamile kalmadan önce boynumda vardı 1 hafta kullandım düştü . Doğum sonrası tekrar kullanıcam. Et benleri de hamilelikten dolayı çıkmıyor vücutta ki terlerden oluşuyor 🤭
Merviiss babysare bende de çıktı et ben boynumda benim de düşüyor diyorlar bakalım benim hamile olduğumda çıkmaya başladı yine sizin gec çıkmış
Tusime babysare benim dolu ya. Şok olmuştum ilk gördüğümde , göbek deliğimde 4-5 tane , bütün vücudumda ve boynumda dolu.
Peye babysare maalesef boynum ve yüzümde bile çıkmaya başladı neden olduğunu bir türlü anlayamadım çok rahatsızım
2cocukluana Boynum omzum ve sirtimda 3 tane cikti ilk hamileligimde.7 sene oldu daha gecmedi.simdi 2.ye hamileyim daha cikmadi ama cikar galiba ilkindede son zaman cikmisti
Nazendemm babysare benim yüzümde et beni çıktı inşallah doğumdan sonra geçer diye umuyorum çok aynaya bakınca hemen dikkatimi çekiyor
Oesra babysare ben de 35 haftalığım ve iki gün önce fark ettim kolyeden sandım takmıyorum,çıkardım. Minik minik iki üç tane sinir bozucu…