DuruLiya1 Benimde doğum hikayemi sizlerle paylaşayim istedim kızlar.Bugün sabah sezeryan için hastaneye yatışım yapıldı. Sabah 8gibi evden çıktık. 09:45de beni doğuma aldılar. Spinal sezaryen ile kızımı kucağıma aldım. Şimdi hala hastanedeyiz 24 saat gözetim altında tutuyorlar. İnşallah yarın evimize geçicez. Size sadece şunu söyleyebilirim kızlar hiç korkmayın rabbim o yolda kimseyi yalnız bırakmıyor acı hissetmiyorsunuz, herşey bebeğinizi kucağınıza verdiklerinde bitiyor onu görünce ohh bee diyorsunuz. Spinalle ilgili merak ettiğiniz soruları bana sorabilirsiniz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Lokum DuruLiya1 gozunuz aydın saglicakla büyütün. Neden sezeryan oldunuz? Yani özel bir sebep var mıydı.? Örneğin plesenta yaşlanması, çocuğun makat duruşta olması vs.
Kubraasya DuruLiya1 cnm hayırlı olsun saglıkla buyut kuzunu ıns bende ptesı. Sezeryan olucam ama spınal e hıc cesaret edemıorum uyumayı dusunuorum 🙈 ıgne olurken acı hıssedıomusun ve bulantı falan oluomu cok agrı oluomu gercı. Herkesde farklı olur ama
Snmozgr Maşallah Allah anali babali büyütsün benim de çatı darlığından dolayi sezeryan olma ihtimalim var siz neden sezeryan oldunuz bebeginiz kac gram doğdu 😍
PINARPEKER ben şunu merak ediyorum.. kesilmeyi hissediyomusun. bide dikilmeyi..birde odana gelince anetsezinin etkisi geçince kesilen yerde nasıl bir acı oluyor. dikiş yerlerin çok aciyomu etkisi geçince...
bsracsknn Bende spinal oldum kesinlikle öneririm kızlar :) İlk kalkma aşaması zor muhakkak 2 kişi kaldırsın sizi öyle bir agrı yk ama yürümeniz gerekli yürüdükçe ağrı sızı birşey kalmıyor zaten size sürekli ağrı kesici yapıyorlar 2 gün sonra eve gelince de yürüyüşlere devam ve sonra kalan agrı bi su dökülür de sızlar ya çanınız aynı öyle şakın korkmayın o Doğum sırasında bebeğinizi görmek paha biçilemez :)
Womane bsracsknn kac saatte bir agri kesici vuruyorlar. Birde usg de cikan kilosu ile ayni miydi yoksa daha farkli mi dogdu
DuruLiya1 evet spinal belden uyuşma demek kızlar. Sezaryen olmayı ben tercih ettim, bebeğim 2700 doğdu. Ameliyat esnasında ağrı sızı dikiş müdahale falan hiç bir şey hissetmiyorsunuz, sadece dokunma olduğunu vücudunuza bişe değdiğini hissediyorsunuz. Sonrası için ameliyat yerinde ağrı olunca ağrı kesici yapıyorlar ama yinede bi sızlama olmuyor değil, o kadarınada dayanılıyor kızlar. Tek sıkıntı ilk ayağa kalkarken ağrı çok oluyo ama yürüdükçe açılıyorsunuz kızlar bol bol yürüyüş lazım.
PINARPEKER DuruLiya1 çok teşekkür ederim canım. allah razı olsun. rabbim sana bebeginle hayırlı uzun ömürler versin inşallah. benim ikinci hamileligim..ilki normal doğum yaptım ama normal istemiyorum artık.. keşke kolay yolu olsada bu bebekler çıkı verse. ama yok. ikiside zor. allah yardımcımız olsun. kesilmeden😂 çıksalar
Sade Gözün aydın canım Allah biz bekleyenlere de nasip etsin inşallah.🙏🏻 Benim doktorumda bana spinal öneriyor ama ben korkuyorum nedense o an kesildiğimi bile bile orada yatmak ürkütüyor beni doktorumda korkulacak birşey olmadığını söylüyor. İlk olarak beni kan tutuyor kokusu bile yeterli :) ameliyathanede o an hissediyormusum kan v.s görüyormusun ? Ameliyat sonrası kaç saat sonra ayağa kalktın ve baş ağrısı bel ağrısı gibi şikayetin oldu mu ? Ameliyathanede kaç saat kaldın ? cevap verebilirsen çok mutlu olurum. ☺️
Rosemam Sade ben beş altı saat SONRA kalktım ama mecburi kalkmanz isteniyo perde var görmüyorsunuz sadece doknma hissediliyor ama acı ağrı değil kan kokusu falan duymadm sadece çok üşüdüm tek kötü yanı belden yapılan iğne zorladı beni
Tmklslh Lokum bu soruyu soranlara acayip uyuz oluyorum kime ne acaba canı nasıl isterse öyle dogurur arkadasım üstünüze vazife olmayan sorular sormayın
Rosemam Bende dün gece spinal oldum hanımlar ama çok ağrım vardı öncesi biraz zor geçti şuan iyim baya topladım her dogumum zorlugu kolaylığı var elbette her vücut farklı önemli olan bebisler bizim sağlıklı olmamız hakkımızda en hayrli olanı nasip etsi allah
Womane Rosemam siddetli agrinizi tarif etmenizi istesem neye benzetirdiniz. Agriniz ne kadar surdu acaba.sabit yatinca da agri oluyor mu hareket esnasinda mi of benimde iki haftam kaldi o kadar cok korkuyorum ki🙄
bsracsknn Womane her gece 2 de agrı kesici ve antibiyotık yapılıyor kilosunu bana 3700 diyordu doktorum 3500 doğduk biz . Allah’ıma şükürler olsun hiç bir agrım olmadı ameliyat sonrası size bakan kişi de cok önemli
DuruLiya1 ameliyathanede kan kokusu falan yok, hiç bişe görmüyorsun zaten önüne perde çeliyorlar, ne zaman ayağa kalktığıma gelincede ayaklarındaki uyuşukluk geçince seni kaldırmaya geliyorlar, yani buda yaklaşık 5 6saat sonra kalkıyosun
DuruLiya1 neden sezaryen olduğuma gelince kendi tercihimizdi, eşim normal doğum yapamazsın sen dedi(canımın tatlı olduğunu düşünüyor) o yüzden sezaryen tercih ettik
DuruLiya1 spinal için iğne yapılırken hissediyorsun yani ben hissettim ama öyle büyük bi acı değil sadece batma