Rav-Ebu 32. Haftamızı dolduruyoruzz, 31+4 ☺️kız bebeğim romper tarzı kıyafetler aldım kızıma askılı ve bacağı açık. Şuan bile çok sıcak Temmuzu düşünemiyorum :) onun dışında uzun kollularını innncecik pamuk kumaştan aldım. Kalan askılı zıbın. 1 ay kaldı temmuza resmen hemen geçse keşke 😂😍🙏🏻