Sinem77 ben 15 gün hastahanede yattım dediğim gibi günlük kan alıyorlardı ama 2 günde bir olan sonuçlarımı karşılaştırıyorlardı. İki günde bir olanlar da düzensiz artıyordu bu şekilde hatta arada düşme çıkmalar oluyordu.
Ama sorduğunuz artış hastaneye yatışımın son 3 günü oldu.