Sinem77 benim durumum biraz farklıydı ohss yüzünden hastanede yatıyordum ve yumurtalıklarım rahmim bazı iç organlarım su topladığı için ve karın içinde sıvı birikmesi olduğu için tam net görüntüleme yapamıyorlardı o yüzden biz 6. Haftada keseyi görebildik. Sağlıklı ilerleyen durumlarda kese ne zaman görünüyor bilemiyorum o yüzden. İnşallah hakkınızda hayırlısı olur 🙏🏻