Mesudesrds Mucizeminnos bende ilk bebeğim de 2 kere yapmışlardı 2. Ye hamileyim Bi kere daha yapacaklarmış bende 2 diye biliyordum 3 kere imiş maalesef
Bayancorek Mucizeminnos solak olduğum için sağ koldan yaptırdım ; ağrı-sızı vs. olursa günlük hayatımı etkilemesin diye ama şükür en ufak yan etki bile olmadı.
Mucizeminnos Bayancorek ben de sağdan yaptırdım ama ağrı sızı olsa ne zaman başlar ki acaba 2 gibi yaptırdım da inşallah bende de yan etki yapmaz🌸
Zln2152 Mucizeminnos bende bugün aşı oldum da doktor aşıyı sola vurmamız gerekiyor dedi bende sola vurdurdum
Mucizeminnos Zln2152 sağı kullanıyosunuzdur diye öyle demiştir heralde genelde farketmiyo denmiş yorumlarda çünkü ben de ebeye pek güvenmedim ama sorun olmaz heralde 🌸
3babymom Mucizeminnos bir iki saat sonra başladı ağrı bir hafta devam etti hafta dolunca bir anda geçti
Hilalycee Bende bu sabah 10 da oldum hiç ağrım olmadı bu saate kadar sol koldan oldum inşallah olmaz ağrı :)
hunilimom Mucizeminnos yok fark etmiyor bana hemşire öyle dedi diye dedim canım ben de ağrı felan bişe yapmadı
Gny18 Aytiii ben solağım ve soluma yatarım hep. Sağ koluma mı yaptırayım? ikinci dozuda aynı koldan mı yapılıyor acaba?
Aytiii Gny18 Hemşirenize sormanız daha iyi olur Annemiz🌸 acıtmıyor ama kolumu yukarı kaldırdığımda acıyor