Mucizeminnos Hangi koldan oldunuz ben sağdan olmak istedim sola yatıyorum diye sola yattığımda da şişer diye sağdan yaptı ama kol farketmiyodur heralde demi pek güvenemedim de
Aytiii Mucizeminnos Ben sol istedim, ağrı olmadı hiç, sadece kolumu yukarı kaldırdığımda hafif agrı hiss ediyorum, çok hafif
nurnur13 Mucizeminnos farketmiyor, genelde aktif kolun çaprazından yapıyorlar ağrısı olursa kullanmanızı etkilemesin diye, ben sağ kolumu kullanıyorum soldan yaptılar o yüzden
Mucizeminnos Aytiii ben de yeni vurdurdum geldim sola yattığım için sürekli istemedim solu sağa yaptırdım ama acaba farkediyo muydu bazı aşılarda farkediyo ya
3babymom Aytiii mrb sizin resminizde eletrik işareti var buradan sorumlu kişi misiniz acayip bir soru oldu kusura bakmayın 😂🤦🙈🌸
Gny18 Aytiii ben solağım ve soluma yatarım hep. Sağ koluma mı yaptırayım? ikinci dozuda aynı koldan mı yapılıyor acaba?
Mucizeminnos nurnur13 yaa farketmiyosa iyi sola yattığım için sağ istedim bikaç gün idare ederim diye de acaba zorlamış mı oldum diye güvenemedim
Aytiii Mucizeminnos Bence fark etmiyor, çünki hemşire sordu: hangi kolunu daha sık kullanıyorsun diye. Fark etseydi sormadan direk aşıyı yapardı canım, endişelenmeyin🌸
Mucizeminnos hunilimom üstüne yatmaktan korktuğumdan sağ kolu biraz az kullanırım diye sağdan yaptırdım ben de neyseki farketmiyomuş 🌸
3babymom Mucizeminnos ben Soldan vuruldum canm sağ kol lazım ediyor sürekli sol a yatıyorum evet ama napayım 1 hafta çok ağrıdı idare ettim mecbur
hunilimom Mucizeminnos yok fark etmiyor bana hemşire öyle dedi diye dedim canım ben de ağrı felan bişe yapmadı
3babymom Mucizeminnos bir iki saat sonra başladı ağrı bir hafta devam etti hafta dolunca bir anda geçti