teachervera Kızlar Urfa dan olanlar yazarsa sevinirim. Bülent hocaya gittim ilk defa iyi bir doktor olduğu çok bariz. Ama fazla kalabalık sanki devlet hastanesi gibi. Gidenler nasıl memnun mu gebesini hatırlıyor mu bir sonraki muayeneye Kadar
Sehrbnon12 teachervera canım bende urfa/suruç da yasıyorum da hangi hastanede bu dediginiz doktor özel hastanede mi
3babymom teachervera Bülent sezgine yıllar önce gitmistim açıkçası memnun kalmadım bilgisi yoktu hatta onun yüzünden pskolojim bozuldu haftarca gittik geldik başka Dr Lara Ben onun tam yanındaki kliniğe Dr imran Ayhana gidiyorum asssiri memnunum hastasını asla unutmaz aşırı ilgilidir o kadar iyi anlıyor ki insanı bı yerim agriyor dediğimde ayy evet zordur ben size bunu yazayim hemen rahatlatır diyor sezeryanimi o yaptı her konuda ne şikayetim varsa anlar ve asla bırakmam çok iyi bı dr size de tavsiye ederim
GamzeDs teachervera görümcem 7 8 yıl önce Bülent beyde doğum yapmış. Memnunum diyordu. Ben de Academia ya gidiyorum Ayşe baz a. 2 defa gittim bir de doğumda giderim galiba. Çok iyi bir doktordu. Her şeyi ben sormadan söyledi. Güvendim kendisine.
3babymom Sehrbnon12 hastane değil canim Özel klinik açmışlar karakoprude cergibozanlar market lotus Hastanesi’nin arka kısmında
teachervera Sehrbnon12 Özel kliniği var canım sadece kendi çalışıyor. Ama 1 buçuk saat bekledim 50 kişi önümde idi benden sonrasnı bilemiyorum. Urfa nın her yerinden ona gelmişler çok iyi doktor dendi
teachervera 3babymom Daha önce arkadaşım tavsiye etmişti eşimle onun için kavga etmiştik o yüzden İmran hanımı eliyorm 😂çok iyi bir doktor olduğunu biliyorum
Sehrbnon12 teachervera bilmiyorum canım ben özel lotus hastanesi ve özel şanmed hastanesine gidiyordum daha önce suan 13 haftalık ikizlerime hamileyim tekrar gidicem haftaya bilmiyorum hangi doktora gidecegim tekrar
3babymom teachervera siz bilirsiniz Bülent beye o günden sonra gitmedim birtek ben değil kuzenimin ikizlerinde bile önlem alamadı bebekler doğunca ameliyat oldular biri nerdeyse ölecekti hatta sezeryani yapan doktor demiş ki sen kime gittin de bu bebeklerin durumunu görmedi bir ciğer geliştirici iğne yaptırmadı diye bilmiyorm sogumusum kendisinden inşallah size iyi gelir 🌸
teachervera 3babymom Alla alla. Her gelen diyordu 1 ayda hamile kaldım sayesinde. Memnun kalan da çok. Benle özel ilgilendi Bülent hoca çünkü ilk gebeliğim de preeklampsi yaşadım seni sıkı takibe alacağım dedi
3babymom teachervera sevindim 🌸 yani memnunsaniz devam edin siz bilirsiniz ben sadece fikrimi ve yaşadıklarımı söyledim yani 🌸
Nsnese teachervera bence biraz nasip meselesi ben aylarca tedavi oldum kendisinde sürekli aynı ilaçları aynı dozları tekrarladı gebe kalamadım. Sonra başka doktor doz arttırmak gerek dedi o ay gebe kaldım ve mfk takviyesi de kullanmıştım. Ayrıca hiç konuşmuyor detaylı açıklama yapmıyor herşeyi sormak lazım muayene 5 dk sürüyor saatlerce bekleyip 5 dk da çıkıyorsun bilmiyorum ben hiç memnun kalmadım
teachervera Nsnese Ya evet bayağı bekledim hemen şip şak bakıyor Ben İstanbul da iken doktorm en az yarım saat bakıyordu
Nsnese teachervera Kadir yamanı tavsiye ederim 5 ay boyunca takip etti çok memnundum hiç bişey sormama gerek kalmıyordu herşeyi Kendi söylüyordu. Sonra gebeliğim riskli devam edince Emre ekmekçiye geçtim ondan da çok memnunum
teachervera Nsnese Benim de riskli canım ilk bebeğimi erken doğum yaptım yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden. Şimdi de yüksek tansiyon ile başladık muhtemelen protein kaçağı da olacak. Bülent hoca da çok iyi perinatoloji aynı zamanda dendiği için gittim
Nsnese teachervera Bülent hoca perinatalog değil Urfa da 2 tane var biri Şinasi çiftçi diğeri Emre ekmekçi Eyyübiye devlette de galiba 2 tane var. Hem Şinasi hem Emre hocaya gitmiş Biri olarak Emre hoca alanında çok iyi zaten doçent Nev Hospital hastanesinde muayenesi 400 TL
teachervera Nsnese Randevu alırken özellikle sordum perinatoloji dendi İstanbul dan geldim hani bilmiyorum doktorları sadece birkaç doktoru biliyorum burada görev yapan arkadaşlarımdan. Perinatolog olmasa da sanırım riskli gebelikte iyi
Nsnese teachervera bilemiyorum canım yine de perinatologla devam etmeni öneririm riskim büyükse . Riskin neydi