mhdmraa benimde 1 haftaydı sonra 2 sonra 3 oldu 3te sabit kaldı, erkek bebeklerde kafasının büyük olmasını bekleriz dedi doktorum yada eşine de çekmiş olabilir dedi. Bu hep böyle devam etti ta ki bebeğim kanala girene kadar. 36. Haftada kanala girdi kafası büyümedi sonra 38+4 te doğum yaptım kafası haftasıyla uyumluydu büyük değildi, ha biraz daha beklesek 40. Hafta vs olsaydı ve kanala girmeseydi muhtemelen normal doğum istemezdim. Ama tedirgin olma 3 haftadan daha fazla büyümemesi gerekiyor