Ecetiryaki Merve6334 Aa öylemi ilk kez duydum bende sizden. Benim hamileliktede şükür şekerim normaldi hatta çıkar diye bekledim çikolata yiyorum çünkü ama çıkmadı 😁
Smyye1B Ecetiryaki 35.ci hafta 3kiloydu bizim tosuncukta. Bu gidişle bende normal doğuramam gibime geliyor.. 🙄
Ecetiryaki Smyye1B maşallah sizinde baya kilolu olacak allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🧿💗
Ecetiryaki Ecemmsavas aslında bende seviyorum canım çektide aldım sonra dedim belki bir iki gr daha alır ama yaradı sanırım 😂
Ecetiryaki Kubrakturk valla özel bir şey yok ben dikkatte etmedim kendi aldığım kilo da 7 kilo ama nasıl oldu anlamadım bende 😁
Srfygt Ya benim de aynı 38+2 deyim bebegim 3750 :) daha 2 hafta var doğuma doktor 4 kilonun üstüne cikarsa doguramazsin dedi 😔 dua ediyorum simdi doğum baslasin diye 😂
Ecetiryaki Srfygt benimkininde gelmeye niyeti yok ve 4′ü geçicek sanırım :( inşallah bir anda gelsinler ozaman 😁