3babymom benim eşim Başak Burcu 1 Eylül çocuğum da 40.haftamız 9 Eylül de doluyor Başak olacak eşim çok yaramazmış ufakken ama çok akıllıymış sadece köyün çocuklarını dövermiş haksızlık yapıldığında direk şiddet uygulanmış onun haricinde akıllı büyüklerle takılırmış ve çok olgunmuş.Kaynanam diyor bi lafları vardı büyük adamlarla oturup kalkardı diyor.Hala daha kendi yaşıtları ile anlaşamaz asla hep büyük oturaklı insanlarla oturup saatlerce muhabbet etmeyi sever.Hem işinden hem burcundan dolayı çok titiz , derli toplu .Daha dün tüm eve süpürge çekip 2 balkonumu da yıkadı sağolsun temizledi çiçeklerimi suladı hepsi taşıdı diğer balkona 😀 hiç gocunmaz iş yapmaktan.Benim kendi eniştem de Başak Burcu oda teyzeme karşı aynı böyle hep bi yemek yardım yapar ve teyzemin büyük oğlu da Başak oda aynı şekilde oğlan 7 yaşından beri yatağını dümdüz ütü gibi topluyor valla çok imrenirim 😀 oğlumun da öyle olmasını çok istiyorum inşallah hepsi hayırlı evlat olurlar 🤲🏻♥️🥰 Büyüdükçe sinir olabiliyor ama onun dışında bence çok sıkıntı yaşamayacağız gibime geliyor 😀